پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی همیشگی آنلاین جهت حل مشکلات شما
در صورت عدم رضایت از سرویس ارائه شده هزینه شما تا 7 روز بعد قابل برگشت است
تمامی سرویس های پی سی سرور از نظر کیفیت تضمین شده هستند
پشتیبانی تلفی برای همه مشتریان عزیز
پنل مشترکین
آدرس ایمیل:

کلمه عبور:


مرا به خاطر بسپار

شماره حساب ها
پرداخت آنلاین فوری
طرف قرارداد با بانک ملت
بانک ملت
رهایی از جریمه سایت توسط گوگل
سلام دوستان . همونطور که میدونید گوگل 21 می امسال الگوریتم پنگوئن خودش رو آپدیت کرده . این الگوریتم جدید گوگل هدف اصلیش تنبیه سایت هایی هست که بوسیله روش های سیاه اقدام به 

گرفتن بک لینک میکند و به گفته گوگل این بک لینک ها اسپم هستند !!! حالا بعد از این آپدیت خیلی از سایت های صفحه اول جایگاهشون رو از دست دادن و الان مدیران اون سایت ها به فکر راه چاره هستند . 

تنها راه چاره هم حذف این بک لینک های ضعیفی که توسط گوگل شناسایی شدن . 

خب مطمئنا وب مستر ها براشون سخته بخوان این لینک ها رو پیدا کنند ولی گوگل قابلیتی در وبمستر تولز قرار داده که دوستان میتونن توسط اون بعضی از این بک لینک ها رو حذف کنن .

برای این کار وارد گوگل وبمستر تولز خودتون بشید . به قسمت ترافیک و بعد از اون به قسمت Links to Your Site بروید . از این قسمت در بخش Who links the most و در انتها گزینه بیشتر یا More رو کلیک کنید .

حالا لیستی از سایت هایی که به شما لینک دادن و گوگل اونا رو شناسایی کرده رو میتونید مشاهده کنید . یکی از کار هایی که میتونید انجام بدید حذف لینک هایی است که توسط این سایت ها به شما داده شده است .

یکی دیگه از کارهایی که میتونید کنید اینه که فایل تکست آماده کنید و دامین هایی که اونجا اومده و فکر که لینک از اون سایت ضعیف و به قول بچه ها اسپم هست رو در هر خط وارد کنید . 

حالا به لینک زیر بروید : 

https://www.google.com/webmasters/to...vow-links-main

در اینجا دامین سایتی که رنکش در گوگل ضعیف شده رو نتخاب کنید . در صفحه بعد روی دکمه Disavow Links کلیک کنید . Choose File رو انتخاب و فایل تکست رو بارگذاری کنید . 

در ادامه کلید Done رو بزنید تا ماموریت انجام بشه 

حالا باید صبر کنید تا گوگل درخواست شما رو انجام بده .
تاریخ ارسال: 2013-06-20           تعداد بازدید: 4617           نویسنده: admin
طراحی سایت و انواع قالب

طراحی سایت

     برای ورود به بخش طراحی اینجا کلیک کنید