پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی همیشگی آنلاین جهت حل مشکلات شما
در صورت عدم رضایت از سرویس ارائه شده هزینه شما تا 7 روز بعد قابل برگشت است
تمامی سرویس های پی سی سرور از نظر کیفیت تضمین شده هستند
پشتیبانی تلفی برای همه مشتریان عزیز
پنل مشترکین
آدرس ایمیل:

کلمه عبور:


مرا به خاطر بسپار

شماره حساب ها
پرداخت آنلاین فوری
طرف قرارداد با بانک ملت
بانک ملت
سوء استفاده گروه سود جو "TopazVPS" گول نخورید

شرکت هاستینگ پی سی سرور

---------------------------------

با سلام به کلیه مشتریان عزیز


متاسفانه اخیرا عده ای سود جو تحت عنوان "گروه طراحی TOPAZVPS" اقدام به فروش کدهای چت روم بصورت آلوده کرده اند که همراه با کد یک شل کد بسیار خطرناک بصورت الصاقی روی سایت شما نصب میکنند که بوسیله این شل میتوانند براحتی هر زمان که بخواهند به فایلها سایت شما دسترسی داشته باشند و براحتی شما را هک کنند. نمونه ای از کد باز سیستم امتیاز دهی این گروه رو از لینک زیر دانلود بفرمایید و  سورس کد مشاهده کنید:

http://my.pcparsi.com/i/upload/1/1344070204.zip

در کد فوق مشاهده می شود که تا خط 5149 فقط کدهای شکل کد خظرناک هستند و بعد از این خط کدهای اصلی سیستم امتیاز دهی آغاز میگردد.....

از آنجایی که هدف ما امنیت سایت شما عزیزان می باشد لذا به هیچ وجه از این افراد سودجو تحت هر عنوان و قیمتی خرید نکنید زیرا امنیت سایت شما بطور جدی به خطر خواهد افتاد و حتی اگه از هرجایی دیگه هم هاست خریداری کنید باز هم بوسیله این شل کد ها به سایت شما براحتی دسترسی خواهند داشت و شما را هک خواهند کرد و سوء استفاده میکنند. حجم فایل کاملا مشخص می باشد که فایل آلوده می باشد چون کدهای امتیاز دهی بسیار کم و در حد 20 کیلوبایت می باشند اما کدی که این گروه سودجو بفروش میرسانند در حد 190 کیلو بایت می باشد و این بدلیل قاطی بودن کدهای شکل خطرناک به همراه کدهای امتیاز دهی می باشد. اگر به هردلیل تا الان از این گروه خرید کرده اید سریعا این سیستم را حذف کنید تا امنیت سایت شما تامین گردد.

وب سايت اين افراد سود جو: www.topazvps.com


کلیه مشتریانی که از این گروه سودجو خرید کرده اند هیچ تضمینی از سمت ما برای امنیت سایتشون وجود نخواهد داشت و براحی امکان هک شدن سایتشان وجود دارد.

 

جهت حل مشکل امنیتی سایتتون فایل امتیاز دهی یا هر فایلی که بصورت کد شده از این گروه در سایتتون قرار دارد که حجم بالای 90 کیلو بایت دارد را سریعا حذف بفرمایید.

پی سی سرور نه دشمنی با شخص حقیقی و حقوقی داشته و نه دارد تنها هدف ما حفظ امنیت اطلاعات شما دوستان عزیز و گرامی می باشد.


وظیفه دانستیم که این توضیحات مهم را خدمت شما مشتری عزیز و گرامی عرض بنماییم که با دید بهتر و روشن تر نسبت به این افراد سود جو بنگرید


موفق و پیروز باشید


مدیریت امنیتی گروه پی سی سرور

حسین شکری

تاریخ ارسال: 2012-08-03           تعداد بازدید: 10441           نویسنده: admin
طراحی سایت و انواع قالب

طراحی سایت

     برای ورود به بخش طراحی اینجا کلیک کنید